slider

piątek, 3 czerwca 2016

Galakta przyzywa Wielkich Przedwiecznych






Wydawnictwo Galakta zapowiada akcję crowdfoundingową polskiej edycji gry Cthulhu Wars – olbrzymiej strategii autorstwa Sandy’ego Petersena, osadzonej w świecie opanowanym przez Przedwiecznych bogów z mitologii H. P. Lovecrafta. To ambitne przedsięwzięcie jest pewnym ryzykiem pod względem wydawniczym, dlatego Galakta zdecydowała się po raz pierwszy na wystartowanie z kampanią na wspieram.to. Data rozpoczęcia kampanii została ustalona na II połowę czerwca. Krótki okres od zapowiedzi do startu kampanii wydawnictwo motywuje długim okresem oczekiwania na odpowiedź ze strony wydawcy w sprawie dołączenia do międzynarodowego dodruku gry. Biorąc udział w kampanii będziecie mogli kupić grę w atrakcyjnej cenie. Po zakończeniu akcji gra będzie już dużo droższa – w przyszłym tygodniu na stronie wydawnictwa ma pojawić się więcej szczegółowych informacji. Pierwszą zapowiedź Cthulhu Wars możecie znaleźć na stronie wydawnictwa w tym miejscu:


Jeśli zaś chcecie dowiedzieć się więcej o samej akcji, polecamy oficjalne oświadczenie, które wydawnictwo Galakta umieściło na swojej stronie:



O grze:

Cthulhu Wars to przerażająca gra strategiczna dla 2-4 graczy autorstwa uznanego twórcy gier planszowych Sandy'ego Petersena, w której każdy uczestnik rozgrywki pokieruje kultem jednego z Przedwiecznych, znanych z mitologii H. P. Lovecrafta. Przy pomocy tajemnych ksiąg, wynaturzonych stworzeń z innych światów i plugawych rytuałów kultyści graczy będą próbowali przejąć władzę nad światem i pokazać pozostałym bogom, gdzie jest ich miejsce!
Gra rozgrywa się na ogromnej planszy przedstawiającej mapę świata. Każdy z graczy przejmuje kontrolę nad jedną z czterech frakcji, które znajdują się w zestawie podstawowym. Na początku każdej tury gracze gromadzą punkty mocy, które następnie wydają na rozmaite akcje. W ten sposób gracze są w stanie wpływać na sytuację na planszy, rekrutować kultystów, przemieszczać swoje jednostki, toczyć bitwy, przywoływać potwory, wznosić kolejne bramy do innych światów, rzucać zaklęcia czy wreszcie przebudzić swojego Przedwiecznego. Kiedy żaden z graczy nie będzie miał już więcej mocy, faza akcji się kończy i rozpoczyna się kolejna runda. Zwycięstwo należy do tego gracza, który zbierze więcej punktów na torze zagłady. Dodatkowym warunkiem zwycięstwa są okultystyczne księgi zaklęć – do przejęcia kontroli na światem niezbędnych jest sześć ksiąg. Czy jesteś gotowy na zbudzenie Przedwiecznego z martwego snu?


 


Żródło: Informacja prasowa od wydawnictwa Galakta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz